Zapomniałem hasła » Zarejestruj się »
gość
gość
165 odpowiedzi
22.02.11, 12:27 Kategoria: Komputery (hardware)

Laptopy Lenovo - wasze opinie!

Co uważacie o firmie Lenovo? Przymierzam się do zakupu laptopa i wszyscy polecają m tą właśnie markę. Czy posiadacie może tej firmy laptopy? Jesteście zadowoleni? Jakie są wasze uwagi?

Załączone pliki:

Najlepsza odpowiedź - online   - offline
Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    17 - 7
    71%
    gość 22.02.11, 16:12
    Masz zamiar kupić Idea pad czy ThinkPad
    bo ThinkPad można polecić .
    Uwagi to serwis Idea padów .
  • gość
    17 - 10
    63%
    gość 23.02.11, 12:08
    Lenovo to bardzo dobry sprzęt polecam

    ThinkPad to już IBM
  • gość
    27 - 16
    63%
    gość 20.04.11, 12:10
    Ja całkowicie odradzam Lenovo IdePad.
    Dwa egzemplarze pierwszy po wyjęciu z opakowania okazał się wadliwy po 3 miesiącach walki wymieniono mi go na nowy egzemplarz i to tylko dzięki temu że reklamowałem go u sprzedawcy a nie gwaranta bo Lenovo pewnie by nie wymieniło, drugi który po roku użytkowania był trzy razy w serwisie gdzie przy tym trzecim stwierdzono do wymiany płytę główną która to, jak twierdzi serwis została uszkodzona z mojej winy i żądają zapłaty za naprawę ok 1500zł. Dodam że trzy razy był odsyłany na te same objawy usterki i dopiero za tym trzecim razem serwis stwierdził że to płyta.
    Zapowiada się kolejna walka z Lenovo.
    Według Mnie bardzo kiepski sprzęt ja za 3.5 tyś zł ,a serwis uszkadza a nie naprawia i jeszcze chce za to kasę. Totalne dno to już nie jest IBM. Omijajcie tą markę z daleka a jeśli ktoś napisze że jest zadowolony to na pewno ktoś opłacony przez Lenovo, albo jeszcze nie miał przyjemności z serwisem. Ponieważ patrząc po moim przypadku to trzeba mieć totalnego pecha że dwa egzemplarze i oba wadliwe, nie wierzę w to po prostu ten sprzęt to totalna porażka nigdy więcej.
  • gość
    22 - 8
    73%
    gość 25.10.11, 21:41
    tez nie polecam ,walcze z nimi o naprawe laptopa na gwarancji i po prostu zal .naprawde nie polecam zadnego sprzetu Lenova i juz nigdy nic od nich nie kupie .Naprawde odradzam.
  • gość
    18 - 5
    78%
    gość 23.11.11, 11:35
    Ja również nie polecam. KOSZMAR jak masz jakąś naprawe. Wykończą Cię. Tylko nie lenovo. Firma ma klienta gdzieś, kupiłeś to się martw sam. Serwis do d... przez duże D..
  • gość
    13 - 3
    81%
    gość 23.11.11, 18:10
    A jaki sprzęt polecacie?
  • gość
    14 - 5
    74%
    gość 01.02.12, 00:37
    Po miesięcznym używaniu Laptopa z Lenowa okazało się, że zaczął się rozpadać od środka. To już skandal, że sprzedali mi taką tandetę. Co najgorsze to jeszcze nic! Wysłałem im go na gwarancję do serwisu. Po 3 tygodniach powiedzieli, że na razie nie naprawiają bo czekają na jakąś tam część. Po kolejnym tygodniu dowiedziałem się, że część która przyszła też jest popsuta!!! Na pytanie kiedy dostanę z powrotem naprawionego laptopa padła odpowiedź "NIE WIEM", zapytałem czy więcej niż miesiąc, odpowiedź "NIE WIEM". Oczywiście nie dostanę nowego ani też nie dostanę zwrotu pieniędzy.

    Radzę unikać jak ognia produktów firmy Lenowo. Nigdy więcej nic nie kupię od Lenowa. Firma jest całkowicie niepoważna i nieprofesjonalna.
  • gość
    11 - 4
    73%
    gość 02.02.12, 21:37
    O nie.. a ja właśnie zdecydowałam się na lenovo G770 zachęcona pozytywnymi opiniami... i rzekomym solidnym wykonaniem tych laptopów :/
  • gość
    13 - 3
    81%
    gość 04.02.12, 23:15
    Ja słyszałem wiele pozytywnych opinii o lapkach Lenovo. Ato było o kompach sprzed 2-4 lat. Te co są produkowane teraz to tragedia…
    Większośś znajomych co ma Lenovo ma luzy w zawiasach większe niż w 40-letnim Żuku z Czelabińska.
  • gość
    5 - 8
    38%
    gość 11.02.12, 13:22
    zaraz orzecha mu wypłace
  • gość
    5 - 7
    42%
    gość 11.02.12, 13:24
    oczywiście sprzedawcy bo mi polecał lompa
  • gość
    6 - 4
    60%
    gość 08.03.12, 18:05
    Kupcie wszystko tylko nie Lenovo !!! Serwis to partacze, a sama firma robi wszystko, żeby przerzucić koszty na klienta. Kontakt z infolinią żenujący. Próba interwencji nic nie daje - tam nie ma kompetentnych ludzi. Oddasz sprzęt na naprawę gwarancyjną i jesteś minimum 2 miesiące bez sprzętu, a jak zrobić dym to każą zapłacić ci za naprawę wartość komputera.
  • gość
    4 - 4
    50%
    gość 12.03.12, 03:25
    To PORASZKA,kupiłem lenovo w sklepie VOBIS,tez poraszka,zero odpowiedzia,onosci,pieknie gadaja. Kupilem to cudo 15.12.2011 w dniu 01.02.2012 padł,oddałem do servisu z Bielska BiALEJ do Wołomina,zwrot 07.03.2012 ,i zero zdowolenia,15 minut w internecie i sie wylacza [chyba blokada rodzicielska] wiec oddam go do kolejnej reklamacj i poczekam miesiac i zaplace rate i za internet a servis powie ze czeka na czesci ,ta firma to PORASZKA!!!!!! Nigdy Lenovo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!1
  • gość
    9 - 4
    69%
    gutek71 05.05.12, 09:43
    Nigdy więcej lenovo !!!! Szajs do potęgi !!!
  • gość
    7 - 3
    70%
    gość 07.05.12, 21:34
    a miałem kupić lenovo ale na sczęście kupiłem samsunga
  • gość
    3 - 2
    60%
    gość 16.05.12, 19:40
    JA JUŻ CZEKAM NA ZWROT SPRZĘTU 3 MIESIĄCE, I NADAL NIE MAM, NAPRAWA GWARANCYJNA
  • gość
    2 - 2
    50%
    gość 24.05.12, 18:38
    Czekam na laptopa 3 miesiące, obiecali nowy sprzęt i do tej pory go nie widzę. Nie polecam tej firmy. To oszuści. Lenovo to MAde in China. Jest jeszcze na gwarancji a już dwa razy mi się zepsuł.
  • gość
    4 - 2
    67%
    gość 12.06.12, 09:50
    a ja miałam asusa. do serwisu wysłałam go 3 razy z tym samym problemem. odsyłali twierdzac ze dobry ale niestety usterka dalej była. W końcu w ogóle się nie włączył a serwis uznał ze to uszkodzenie płyty głównej. koszt naprawy 1000 zl. Więc z tymi serwisami to pewnie jak sie trafi
  • gość
    3 - 6
    33%
    mała 14.06.12, 11:30
    Ja kupiłam właśnie wczoraj lenovo g575 i cholera gorzej zamula jak mój stary 5 letni Fujitsu simens. niby moge go oddac do 2 tygodni. i chyba tak zrobie. Bo już po jednym dniu jestem nie zadowolona. A jeszcze teraz poczytałam wasze opinie to już całkiem załamka.
  • gość
    4 - 4
    50%
    gość 22.06.12, 13:34
    Lenowo to wyjątkowo wredna firma. Po gwarancji was oleją części tylko u nich za 2-3 razy wyższą cenę. BOK telefoniczne nic nie pomaga tylko poleca przysłać sprzęt. Nie określą przybliżonej ceny ani czasu naprawy pogwarancyjnej. Serii Idea nie da się nigdzie naprawić bo Lenovo odmawia sprzedaży części. Np. za tasiemkę matrycy płaci się od 30 do 80 zł a do Lenovo Y730 żądają 220zł na Allegro tylko jedna sztuka za 150zł To nie ważne jaki to sprzęt bo i tak każdy kiedyś się zepsuje a wtedy obyście nie mieli Lenowo!
    Od kilku miesięcy próbuję dokopać się jak rozkręca się obudowę Y730, nie ma szans nikt nie pomoże.
Dodaj odpowiedź Pola obowiązkowe są oznaczone *.
Odpowiada: *
avatar gościa

Zaloguj się by
zmienić awatar

*
Obowiązkowe!  Jak dodać filmik z YouTube, Wrzuty?