Zapomniałem hasła » Zarejestruj się »
21.06.13, 21:23 Kategoria: Komórki, GSM (sprzęt, porady)

Kontakt z PTS SA (polska telefonia stacjonarna - firma-krzak)

Numer i strona www znalezione w KRS są nieaktualne. Czy to normalne, że firma, która udaje "poważnego operatora telekom" nie zadbała o możliwość kontaktu z nimi?

Czy jedyny sposób, żeby z nimi porozmawiać (jak do mnie nie chcą dzwonić) to pojechać na Szewską 5 do Wrocławia?
http://www.money.pl/rejestr-fi(...)ocztowy/50-053/

P.S. To jest firma, która kiedyś nazywała się "Telekomunikacja Dzień Dobry", a jej naganiacze telefoniczni sugerują, że dzwonią z TPSA/Orange.

Najlepsza odpowiedź - online   - offline
  • gość
    13 - 1
    93%
    gość 27.08.13, 16:18
    jeśli mam być szczera to szukałam dzisiaj tej firmy we Wrocławiu i jak się można domyślić nie znalazłam. Pod adresem Szewska 5 znajduję się bank Mielnium. Pójde jeszcze w tym tygodniu raz poszukać dokładniej. Ich poprzedni adres to Prosta 36 ale tam jest blok mieszkalny.
    Chcę namowić mamę do zerwania umowy nie wiem jednak jak tego dokonać. Wiecie może coś na ten temat? co trzeba zrobić, żeby umowe zerwać?
    jeśli mam być szczera to szukałam dzisiaj tej firmy we Wrocławiu i jak się można domyślić nie znalazłam. Pod adresem Szewska 5 znajduję się bank Mielnium. Pójde jeszcze w tym tygodniu raz poszukać dokładniej. Ich poprzedni adres to Prosta 36 ale tam jest blok mieszkalny.
    Chcę namowić mamę do zerwania umowy nie wiem jednak jak tego dokonać. Wiecie może coś na ten temat? co trzeba zrobić, żeby umowe zerwać?
Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    0 - 0
    0%
    gość 28.01.14, 20:50
    Dzień dobry od kilku dni jestem natarczywie przez nich nękany telefonicznie na prozby o zaprzestanie nagabywania mnie dzwonią po 1.5- 2 godzinach znowu namolni sa niemiłosiernie nie dajcie się zwieśc to oszuści
  • gość
    0 - 0
    0%
    gość 11.02.14, 12:37
    też zostaliśmy oszukani,nie wiemy co mamy robić,ma ktoś namiary na tą firmę.
  • gość
    0 - 0
    0%
    tan 07.03.14, 09:08
    Jako starszy człowiek zostałem też precyzyjnie rozpracowany i jako klient NETII sprowadzony nieświadomie do kontaktu z moją firmą. Kiedy następnego dnia pojawil sie kurier z umową byłem nadal dezinformowany /kurierowi bardzo się spieszyło/ ale tego samego dnia poleconym wysłałem do NOWICJUSZA zerwanie przed chwilą podpisanej tzw.umowy. IJuż wiem z kim miałem do czynienia !
  • gość
    0 - 0
    0%
    gość 10.03.14, 22:06
    Witam,
    czy ktoś ma jakiś nr telefonu do PTS?
  • gość
    0 - 0
    0%
    gość 18.03.14, 19:31
    Witam też oszukali mojego tatę zadzwonił ktoś że jest przedstawicielem orange sa gdzie miał umowę że obniżą abonament na 25 zł a teraz trzeba zapłacić karę za zerwanie umowy jak przyjechał kurier to powiedział że nic się nie zmieni tylko będzie mniejszy abonament tak oszukują wydzwaniają po kilka razy dziennie powiem tak chamstwo
  • gość
    0 - 0
    0%
    gość 20.03.14, 10:52
    dość oszustwa uczciwych ludzi trzeba coś z tym zrobic tak dalej być nie moze nie mozna się z nimi skontaktowac więc trzeba załatwić to inaczej.
  • gość
    0 - 0
    0%
    wkręceni 28.03.14, 12:18
    również mam podobny problem. Mama została oszukana przez k****ę na infolinii że jest konsultantką netii i obniżają abonament do 25zł bo coś tam.. mama się zgodziła, każdy patrzy za tym żeby było jak najtaniej ze względu że mamy komórki i stacjonarny jest na tylko do internetu potrzebny. Przyjechał kurier i oczywiście jak w każdym przypadku bardzo się śpieszył. Mama podpisała umowę i zaczęły spływać faktury na 25zł.. w umowie wyraźnie zawarte jest że kwota abonamentu wynosi 25zł. Za marzec 2014 otrzymaliśmy fakturę na 50zł!! Nikt nie korzystał z telefonu, więc nie wiem skąd w******i oni 50zł za połączenia lokalne opiewające na śmieszną sumę 0,82zł.. sam abonament podstawowy został nalicznowy w kwocie 40.65zł. Ktoś jest w podobnej sytuacji gdzie ma zmieniony abonament? Nie mam zamiaru płacić tak wysokiego rachunku za nieużywanie telefonu.
    Chciałabym też numer na infolinię jeśli ktoś posiada, bo ten co jest na fakturze jest nieprawidłowy.
    Nie działa strona internetowa, siedziba firmy to bank milenium, nie działa infolinia.. można więc uznać że firma nie istnieje i nie płacić wgl rachunków! Polecam tak każdemu zrobić. Firma telekomunikacyjna nie powinna bać się klienta. Jest to sytuacja co najmniej nienormalna.!!!!!
  • gość
    0 - 0
    0%
    gość 02.04.14, 16:04
    Ja tez zostałem oszukany. Podszywali się pod TP S.A. Właśnie złożyłem sprawę do prokuratury. Wcześniej pofatygowałem się do Telekomunikacji Polskiej i wiecie, co sie dowiedziałem? Że Polska telefonia stacjonarna zgłosiła sie do TPSA o preselekcję 29 dni po podpisaniu ze mną umowy, nie dotrzymując terminu 10 dni z umowy, która sami sporządzili. W innym punkcie piszą, że zaczną świadczyć usługę 3 dni po podpisaniu umowy, czyli powinni 24 listopada. Wynika z tego, że albo złamali 10-dniowy termin preselekcji albo złąmali punkt umowy mówiący o świadczeniu usługi w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy.
    Moja umowa zawiera sprzeczności i wynika z tego, że oni sami jej nie przestrzegają. Przeanalizujcie swoje umowy i sprawdźcie u dotychczasowych operatorów, kiedy polska telefonia stacjonarna zgłosiła sie do nich ze zleceniem preselekcji. Powinni Wam podac tę informację. Jesli wykażecie, że ci oszuści chociaż w jednym punkcie złamali postanowie nia umowy, cała umowa jest do obalenia!!!
  • gość
    0 - 0
    0%
    aga 09.04.14, 16:08
    kupa złodzieji i łobuzów nękają mnie pismami i straszą komornikiem
  • gość
    0 - 0
    0%
    aga 09.04.14, 16:14
    już drugie pismo dostałam żeby wpłacić 490 zł z firmy perseus sp z o.o. jestem bez pracy a komornik zabierze mi majątek;sprzęt domowy i skiruje do sądu.
  • gość
    0 - 1
    0%
    Irena 11.04.14, 12:45
    Wiśniowa 36A, 53-137 Wrocław, 4 piętro. Ukrywają się pod Call Center. Pracowałam piętro niżej. Niezły szwindel
  • gość
    0 - 1
    0%
    Irena 11.04.14, 12:46
    gość
    Wiśniowa 36A, 53-137 Wrocław, 4 piętro. Ukrywają się pod Call Center. Pracowałam piętro niżej. Niezły szwindel
  • gość
    0 - 0
    0%
    Irena 11.04.14, 12:47
    gość
    Witam, czy ktoś ma jakiś nr telefonu do PTS?

    Nie, ale wiem, gdzie tak na prawde sa.
  • gość
    0 - 0
    0%
    gość 17.04.14, 13:19
    Czy komuś udało się z nimi wygrać
    proszę o inf. kasia598@op.pl
  • gość
    0 - 1
    0%
    gość 19.04.14, 12:10
    Irena
    Wiśniowa 36A, 53-137 Wrocław, 4 piętro. Ukrywają się pod Call Center. Pracowałam piętro niżej. Niezły szwindel

    a jak nazywa sie te call center?
  • gość
    0 - 0
    0%
    gość 23.04.14, 15:32
    gość
    Czy komuś udało się z nimi wygrać proszę o inf. kasia598@op.pl

    ja również proszę o kontakt na thehateeternal@gmail.com
  • gość
    0 - 0
    0%
    lukasz 06.05.14, 11:15
    Prosze zglaszac swoje przypadki do Rzecznika Praw Konsumenta w Rzeszowie. e-mail:(konsument@erzeszow.pl) telefon: 17 875 46 91
    Dzis dzwonila do mnie pani z biura w Rzeszowie, gdyz chce zlozyc pozew zbiorowy (WRESZCIE ktos sie za to wzial) przeciwko PTS poniewaz wiele osob z naszego regionu zglosilo sie do niej w sprawie tych oszustow. Juz na wielu stronach wyczytalem ze ludzie chca sie przylaczyc do pozwu zbiorowego ale jakos nigdy on nie mogl dojsc do skutku z roznych powodow, ale teraz wiem ze Rzeszow chce sie tym zajac wiec nie ma na co czekac tylko pisac i dzwonic bo nie mozna dluzej pozwolic dzialac bezkarnie oszustom!
    A wiadome ze im bedzie nas wiecej tym lepiej. NIE DAJMY SIE OSZUSTOM. “Magiczny” wlasiciciel w/w firmy rozbija sie po swiecie na wycieczkach za nasze pieniadze… TAK BYC NIE MOZE!
  • otto
    0 - 1
    0%
    otto 10.05.14, 18:54
    PTS S.A zapewnia że dba o najwyższe standardy pracy swoich
    telemarkerów.Ale hipokryzja.Putin to przy nich pikuś.Te standardy to oszustwa i naciąganie emerytów.Były pracownik TPS powiedział, że na szkoleniach telemarkerów był uczony jak podszywać się pod innego operator aby oszukać klienta.Prezes UKE nałożył karę pieniężną na PTS S.A za naruszenie obowiązków informacyjnych w stosunku do użytkowników końcowych kilka m-cy temu.Przedstawiciele tej firmy nadal oszukują w ten sam sposób.Panie prezesie PTS czy Panu nie wstyd?Pracownicy firmy,jak się z tym czujecie?A co na to prokuratura i policja, która za nasze podatki ma chronić nas przed takimi oszustami?Co to za państwo prawa, które na taki proceder bezkarnie zezwala?Umowa zawarta w taki sposób
    powinna być anulowana a winni przykładnie ukarani.
    W imieniu oszukanych Waldemar Pfeiffer (emeryt)
  • gość
    0 - 0
    0%
    tez dostalam fa 26.05.14, 16:14
    gość
    Czy komuś udało się z nimi wygrać proszę o inf. kasia598@op.pl
    gość
    gość
    Czy komuś udało się z nimi wygrać proszę o inf. kasia598@op.pl
    ja również proszę o kontakt na thehateeternal@gmail.com
  • gość
    0 - 0
    0%
    gość 09.06.14, 08:36
    Moja mama też została oszukana . Dokładnie w taki sposób, jak opisywany przez internautów. Dzwonię do Rzeszowa, do Biura Konsumenta, ale tam nikt nie odpowiada. Tel 17 875 46 91...Czy moze mi ktoś pomóc? Moj e-mail women13@op.pl
    Z góry dziękuję za pomoc:)
Dodaj odpowiedź Pola obowiązkowe są oznaczone *.
Odpowiada: *
avatar gościa

Zaloguj się by
zmienić awatar

*
Obowiązkowe!  Jak dodać filmik z YouTube, Wrzuty?